Τα... "στημένα"...

Τι για φροντιστήρια διαβάζω, τι για σεμινάρια, τι για extra δουλειά στα στημένα! Ή κάτι δεν κάνει σωστά το προπονητικό team ή οι ποδοσφαιριστές είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως!!! Ένα ακόμη -αστείο- γκολ από "στημένη" μπάλα. Πόσα εύκολα τέρματα έχουμε δεχθεί από εκτελέσεις φάουλ ή κόρνερ; Έχω χάσει το μέτρημα. Δεν γίνεται να βάζεις τον Γκερέιρο (ποιον;) να μαρκάρει τον ψηλότερο παίκτη της αντίπαλης ομάδας (Ιγκλέσιας), δεν γίνεται να δέχεσαι γκολ από τον ΑΜΑΡΚΑΡΙΣΤΟ σέντερ φορ (Αγκάνθο) σε εκτέλεση φάουλ από τα πλάγια, δεν γίνεται να τρως γκολ με κεφαλιά χωρίς ο σκόρερ να σηκωθεί καθόλου από το έδαφος (Σόουζα) από εκτέλεση κόρνερ. Απλά δεν γίνεται...

Σχόλια

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίας εβδομάδας

Τρεμπλ για τον Orbelín Pineda | Goal of the Season 2025-26

Η συνεισφορά του Πέτρου Μάνταλου στην δημιουργία

Levi García, Aboubakary Koita, Dereck Kutesa

Οι επιδόσεις του Luka Jović στο Conference League 2025-26

Η συνεισφορά του Pineda και του Ρότα στο final third