ΑΕΚ - Πανιώνιος 1-0

Ω ναι, δεύτερη σερί νίκη. Και χαιρόμαστε για κάτι τόσο αυτονόητο (τα προηγούμενα χρόνια τουλάχιστον) λες και πήραμε Champions League. Ας είναι, οι δυσκολίες "ατσαλώνουν" κι οι δυνατοί επιβιώνουν... Και τώρα Κέρκυρα εκτός. Θα είναι υπερβολή να ζητήσω τρίτη σερί νίκη;

Σχόλια

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίας εβδομάδας

Τρεμπλ για τον Orbelín Pineda | Goal of the Season 2025-26

Οι επιδόσεις του Luka Jović στο Conference League 2025-26

Levi García, Aboubakary Koita, Dereck Kutesa

Η παρουσία του Frantzdy Pierrot στο μουντιάλ

Η συνεισφορά του Pineda και του Ρότα στο final third