Επισημοποιήθηκε η επέκταση της συνεργασίας της ΠΑΕ ΑΕΚ με τον Σέρβο τεχνικό Μάρκο Νίκολιτς μέχρι και το καλοκαίρι του 2029. Ο Νίκολιτς ανέλαβε την ΑΕΚ το καλοκαίρι του 2025. Στην πρώτη σεζόν στον "κιτρινόμαυρο πάγκο" (καθ)οδήγησε την ομάδα σε 53 παιχνίδια με απολογισμό 34 νίκες , 13 ισοπαλίες και μονοψήφιο αριθμό από ήττες (έξι) . Μέσος όρος 2,17 βαθμοί ανά παιχνίδι (σε μέτρηση 3-1-0) . Καλύτερη επίδοση (2,65) είχε μόνο στον πάγκο της Παρτίζαν. Το φινάλε της σεζόν τον βρήκε πρωταθλητή και στην οκτάδα Ευρωπαϊκής διοργάνωσης . Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει: Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ Μάριος Ηλιόπουλος, υποδέχθηκε τον προπονητή της ομάδας μας Μάρκο Νίκολιτς στο Σπίτι Μας, στην Νέα Φιλαδέλφεια, για να επισημοποιήσουν την συμφωνία για την ανανέωση του συμβολαίου του πρωταθληματικού μας κόουτς, μέχρι τον Ιούνιο του 2029, η οποία πλέον είναι γεγονός! Ο Μάρκο Νίκολιτς υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο και στην συνέχεια εμφανίστηκαν μαζί με τον κ. Ηλιόπουλο στις κάμερες του AE...
Καλή επιτυχία στους παίκτες μας. Άντε να επιστρέψουν οι Μάνταλος - Μπακάκης και να παίρνουν σειρά και οι υπόλοιποι (π.χ. Κολοβέτσιος ή Άνταμ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή επιτυχία στα παιδιά μας, καλή επιτυχία γενικότερα στην εθνική. Άντε μπας και κάνουμε καμία νίκη να θυμηθούμε πως είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφή