Ντέμης: «Το χειρότερο παιχνίδι της ΑΕΚ ήταν στην Νίκαια»

Ντέμης Νικολαΐδης
Στην (κακή) αγωνιστική εικόνα της ΑΕΚ στην αναμέτρηση με τον Ιωνικό και στα χαμηλά στάνταρ απόδοσης των "κιτρινόμαυρων" στην Νίκαια στάθηκε ο Ντέμης Νικολαΐδης στην ανάλυση του για το παιχνίδι.

«Ίσως το χειρότερο παιχνίδι της ΑΕΚ, δεν μας έχει συνηθίσει σε ένα ημίχρονο να μην παράγει φάσεις. Πρέπει να προβληματιστεί ο Αλμέιδα. Το ματς γύρισε εξαιτίας της ποιότητας των παικτών, ρίσκαρε πολύ ο προπονητής», είπε μεταξύ άλλων ο Ντέμης Νικολαΐδης για την αναμέτρηση Ιωνικός - ΑΕΚ 1-2 και το νικηφόρο πέρασμα του "δικέφαλου" από την Νίκαια για την 19η αγωνιστική, η οποία βρίσκει την ΑΕΚ στο μείον ένα από την κορυφή.

Σχόλια

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις τελευταίας εβδομάδας

Player of the Season 2025-2026 ο Orbelín Pineda

Η αναφορά της Super League στον Αργύρη Αργυρίου

Η παρουσία του Paolo Fernandes στην Al-Khaleej

Τρεμπλ για τον Orbelín Pineda | Goal of the Season 2025-26

Η συνεισφορά του Πέτρου Μάνταλου στην δημιουργία